B

Nuffnang

Wednesday, 15 June 2011

Hampir pengsan pak...

uwaaaa....saya manyak syi0ok!!! hubs bt surprise smp sy nk pengsan sudah !! 80%  hampir...20% lg tgal utk aku pengsan!! hakhakhak...mmg kejutan yg gilerr!! abg syg suke giler2....dats Y i love u 1 2 3 4 n MorE !! hehehe...hado0oiii!! korang bayangkan lah..laki aku serabai giler beselipa jepun short pant n kemeja t bodoh2 jew..org lam butik Guess tu pun pandg kmi ats bwah tau..cam xnk layan jew..huhuhu..dgn selamba hubs said " ok miss amik yg ni" uwaaaaaa...!! aku rs nk guling kat situ jugak...!! mmg jerit tak hengat la... (almaklumlah awak ni bukan org senang dpt beg rege sekupang pon awak dah seronok bebeno)

itu dia sya punye!!! present anniversary dr Hubs (!!)
let's guess ape di dalam itu karung !! hehee.. ^^
tadaaaaaaaa ~ (!! handbag utk sy....yaho0oooo! i like it damn much!! Thank U so much hubs!!)
mmg xsangke hubs bli ni...wlaupon org kate murah, 4 me its 2 Xpensive sudahh... tambng nk banje mkn aku sebulan pun br 300 tp ini beg sudah lebey wo0oaaa... ^___^ ape pun aku sgt2 suke, lg2 adiah ini pemberian sang suami terchenta ~!!














P/s: Hadiah ulangtahun perkahwinan + raya...

No comments:

Post a Comment