B

Nuffnang

Monday, 19 September 2011

Scrapbook...

AsSalam kengkawan...
hari jadi aku dah berlalu 2 hari yg lepas [17 sept 2011]...abang siap2 dh gtau xde adiah, sbb dia bawak g becuti ke Camer0n Highland ...ape2 pn tengs abang... i ♥ u s0 much~!! 

kate xde adiah tp dpt gak ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sejambak bunge utk Daku..hehe" thanks abang...i like~!!


yang ni pun dpt ..si ♥ bagi..huhuhu...

_________________________________________________________________

ok ni nak cite kes lain pulak ye...befday aku dah lepas ni nk cite pasal befday hubby yg akan dtg..0rng tu punye adiah dah hampir siap wo0ooo...hasil kerja tgn sdri tau..taun ni dah duk dekat so kepingin bangat tue nk bt sesuatu/adiah yg d hasilkan dr tgan Ku sendri,,dan yg ini lah yg kan terhasil nnt yaww~!!

kat bawah ni lah pr0ses2 album/scrapbo0k utk si suami....





ni adiah utk hari lahir abang yg akan dtg ni... [02 Nov 2011] sume hasil kerja ni sy bt sdri..c0rak pun...harap abang suke ..ayat apakah ini..sudah pasti laki aku suke... LOL~!! (perahsanNye saya)











P/s: Buat sendiri...

No comments:

Post a Comment