B

Nuffnang

Friday, 11 November 2011

Gigih buat buku cerita sendiri...

Assalam kawan-kawan sekalian...
arini nk cite pasal duit..semalam g tuk0 coins...atas sebab2... duit xde?? xdekah? tabung penuh? xmuat tempatkah?? ... hehehe..dah punuh la tabung Mr. Hubby...so g tuk0...dapat la RM "ratus" suke ahkak, hehehe..siap tulun kire okeyhhh~! kene bodek bayek punye sbb nk ade bahagian la jugak kan.. kah..kah..kah.... pastu pasal buku cerita yg aku bt tu..perghhhhhh~!!  dugaan n c0baan...byk tul...


"saye, saye, saye!!" (sambil mengangkat tangan) menjerit2 nk tolong kire la tu...


haa...ni la..buku cerite yg ahkak buat temah, xle cantik beno sebab payah tul buatnye temah oii..nk samekan kertas tu, nk balut lagi, mcm2 lah...siap salah tampal kat page len pun ade..dugaan.. tak silap nk membalut natang ni je adelah 3 kali aku ngoyak a.k.a bukak balut bukak balut... haishhh~!! tapi semangat waja terus membare2 bak api yang sedang galak menyale2.. LOL~!!

ni le hasilnye bedah oiii, idak le secantik mane tpi boley le..sje nk bagi ke laki...tp tu kulit tak siap lg..bahan2 xbeli lg..t dh siap teman uploadkn ye.. tajuk buku tu "100% in Love with You"










P/s: Tentang kite...

No comments:

Post a Comment