B

Nuffnang

Tuesday, 13 March 2012

Mahal ke murah ke, tak kesah pun...

Assalam kamu, kamu, dan kamu jugak ......

tajuk tu ape dia erk????
hehehehe......
tengok aje gamba kt bawah ni...nak cite pasal bende tu la


biase je kan..murah lg...sebelum ni bkn main..
kalau nk purse yg mahei2 je....ke main...Charles n Keith la, carlo rino la, Guess la dan paling lekeh pun nk vincci...
last2 yng ni jugak jadi p0jaan hatiku.... ^^
RM30 aje....

Beberapa minggu yang lepas dompet aku ni jd hangat wei....
g saloon..ah moi saloon tu a.k.a owner saloon tu siap nk...dia ckap : "wahhh~!! cantiknye purse u...sayakan bukan senang untuk suka sama purse tau...tapi bila tengok u punya purse i sudah suka...boley kirim tak, u beli untuk saya"
aku pun jwab : "boley kalau u mau...bukan mahal pun murah saja maa..aik!! u tokey maa..tak kan mau purse i ni,U teka berapa RM?"
: "ye lorr i betui2 suka tau...aiyo, u tipu i...ni mesti mahal punye...seratus lebih kan..tapi xkesah la, sangat cantik o0o..unik juga dia punya style"
: "hakhakhak (gelak besau aku ko) murah saje ma..50 pun tak habis la...RM30 saje...."
: "hahahaha...betul ke ni...mcm xpercaya tau"

itu lah sedikit sebnyak dialog antara aku n Ah moi saloon tu....mulut dia potpek2 mcm bontot ayam...tp ok la..klu dia xperamah xsyiok plak..sekarang saloon dia dh jd saloon kegemaran saya dan Sunshine...Thanks Ah moi..good service kompom customer dtg carik lg~~!!
Hajarun a.k.a c0-worker aku siap kirim shampoo dr kedai Ah moi ni lg....sekarang kami pengguna tegar shampoo dr saloon beliau...aku dh masuk botol ke 2 nk ke 3...mmg sempoi baq ang~!! 











P/s : biar beli barang murah2 pun xpe sebab boley sll tukar2..tp 4 me..tak sume barang perlu murah, ade part aku ni memilih jugak..nk yang mahal..terutamanya...Kasut sbb untuk keselesaan..


No comments:

Post a Comment