B

Nuffnang

Friday, 11 May 2012

Cerita pada bulan puasa...

Assalam korang3 semua....
sehat kah...dah semnggu Xmengupdate belog sbb MALAS ~"!!!


Ermphhh~"!!! pejam celik, pejam celik, celik pejam, celik pejam... [hahahahaha..saje cakap ulang-2] kejap je rase...sekarang dh masuk pertengahan bulan MEI ok....puase tak ganti-2 lagi ni...nasib baik xtinggal banyak hari...tinggal seari ke dua ntah..Xpasti, yang pasti, aku akan ganti lebih supaya lebih selamat...jangan Xcukup..biar berlebihkan.... ^_^V" ~ peace


Dah lame gile Xmemasak, so dlm minggu ni gian nk masak aje..since Monday, ari2 masak...Kua je pintu opis tu, terus pasang TURBO a.k.a berlari sebab nk ngejo & berebut a.k.a tolak menolak nak masuk ke dalam perut Komuter, balik campak beg, solat dulu then baru start berperang kat dapur tu..pada hal bukan byk beno masaknye..sejenis dua aje..hakhakhak...kalut ja lebih aku ni.... "PeacE"

 :: inilah juadah berbuke puase semalam ::

 Kari ikan Bawal Emas [kelas ko jenab~!! lemak iknnye..yummeh"!!]
Peria goreng/tumis dgn lala
Ulam ala2 western ko..salad aje...tomato cherry [peberet abah saya]
Sambal belacan [bangge ahkak jenab sbb Sunshine ckp sedap..]
...bahan2nye I goreng dulu pastu I blend....( cubelah, rahsia sambal belacan sedap saya tu ^^,)






 ۞Sunshine kabo~ masak sendiri kat umah lg puas makan, pastu terjamin kebersihannye.. jimat pon boley tahan jimat jugek... hiikhiikhiik" tetibe i {heart} co0king yaww~"!!!









P/s : esok sabtu, ikut sunshine nek lori...anto barang ke Sg Petani..kan bagus klu g Perlis..boley jumpe BFF yg jauh tu~!! saya Rindu mereka~2 semua :'(

No comments:

Post a Comment