B

Nuffnang

Tuesday, 16 April 2013

PakLong nikah, tahniah...

Assalamualaikum...
Selamat petang korang...

Hari selase yang indah...sejuk...mendung.... [harap kain kat ampaian umah kering]
last weekend balik kampung [Bidor, Perak]... balik atas urusan kuarge.. Paklong aku nikah, selepas hampir 3 tahun arwah Maklong meninggalkan kami semua... [Al-fatihah]... Harap maklum tenang di sana... Alhamdulillah..segalanya berjalan dengan lancar dan tenang....

Kami semua mendoakan yang terbaik untuk paklong dan makcik Ros, semoge hubungan mereka kekal hingga ke akhir hayat...dengan sekali lafaz paklong kembali bergelar " Suami orang" ... Sekarang, kami semua tak risau sebab dah ade orang yang akan jage paklong... Selamat Pengantin Baru Paklong...

"...tet..tretet..tet..tet..
...paklongku kawin lagi....
...dengan janda anak dua ...
...tet..tretet..tet..tet.."
[bukan bace, nyanyi tau]


Kak Melur [baju merah] yang sulung, Ayu no-2 [tudung hitam]





















awei....anak bongsu..
so sepupu aku belah emak tak ramai..ade 4 orang aje..
kuarge kecik kami....








ni cecampor....dari pihak kami [paklong]




Fizi, anak paklong yang no-3


abang & adik..
[mak kite dua beradik aje...]








P/s : Mak dua beradik, abah pun dua beradik.....kuarge kami tak besar...tapi Alhamdulillah...anak2 ramai...hehehe.....we love each other....hidup ini kan macam roda...biase la tu pasang surutnye perhubungan itu...