B

Nuffnang

Wednesday, 26 June 2013

Baru 4 tahun, perjalanan masih panjang...


Assalamua'laikum wbt...

Harini, hari ulang tahun aku dan suami...Alhamdulillah.. Baru empat tahun... Semoga hubungan ini berkekalan sampai ke Jannah...in shaa Allah... amin yarobbala'lamin... Malam ni pukul 9malam untuk 4 tahun yang lalu, aku sah begelar isteri kepada Aisam dengan sekali lafaz sahaje...Alhamdulillah...

Disebalik kegembiraan aku ni, jauh di sudut hati kecil aku teringatkan arwah opah... tarikh ni jugak... lebih kurang pukul 9 jugak opah pergi buat selamanye utk 5 tahun yang lalu....Al-fatihah untuk arwah opah... moge arwah di tempatkan dikalangan orang-orang yang beriman...Kaklong xpernah lupe pada opah, Opah sentiase dalam fikiran dan hati kaklong...banyak sangat kenangan dengan opah... arghh.."! ok setop ayor mate setop..yang pergi tetap akan pergi..hanye doa dan bacaan alQuran makanannye/bekalan untuknye yang mampu aku sedekahkan...damailah opah disana..opah tunggu kaklong, mak, abah, angah, lala, alip, menantu2 dan cucu opah ye...moge kite akan bertemu dan berkumpul di Jannah...amin...

Ok, mcm lari tajuk je kan... ok..sebelom ni aku beriye-iye bt macam-macam. Tapi, untuk tahun ni xde ape sangat, Suami aku hadiah kan buaian sangkar kat aku, mlm ni kami akan dinner kat lua dan minggu depan kami akan bercuti untuk honeymoon buat kali ke-4..hakhakhak"! tak de ape yang menarik sangat tapi Alhamdulillah aku rase happy serta bahagia.... Syukran Jazilan...Selama 4 tahun bersama, kami belajar untuk mengenali antara satu sama lain, cube memperbaiki... memang banyak beno buroknye...tapi, banyak juge kebaikan yg tersembunyi yang tak dapat dinilai dgn mate kasar kami... dedua mmg gile..dedua agak kasar tapi.... tettt** kami bahagia..masalah besar mcm mana pon boleh selesai dengan baik... 

Alhamdulillah...Allah SWT knows better...sebab itu aku dipsangkan dengan dia (Suami)


sorry, mak andam amik sume CD aku tak pepulang...
katenye nak pinjam tapi sedih aku, sume gamba dalam cd..
aku xsempat cuci"! so, ni je yang ade...






P/s : aku sayang suami aku, aku sayang kuarge aku, Moge Allah berikan aku dan suami bahagia yg berkekalan hingga Jannah serta punyai anak2 yang soleh dan solehah...amin...kami mau bina masjid yang besar lagi terang ... in shaa Allah...amin... SYUKUR YA ROB...



1 comment:

  1. alhamdulilah.. hope hubungan ni akan kukuh hingga ke syurga..

    ReplyDelete