B

Nuffnang

Friday, 30 August 2013

Hasrat hati yang belum pasti...

Assalammua'laikum....
Pagi korang....

Hasrat hati nk buat mcm ni (pic. kat bawah), tapi tak pasti jadi ke idak....
Aku suke yang simple... 
Tapi, kadang tu suke pulak yang serabut serta sarat..
Human being.... (..")
Kalau boleh enggak mau dong ade warne tema..
Sebab macam rasmi bangat deh... hehehe"
kalau bole nak cecampor had0k..
Sbb kekadang nampak klasik dan lebih kreatif...
Tapi..itu semua ade kelebihan dan kekurangan serta [PELIK] ...

TAPI .... hadoo aku kesah...
taste memasing kan...

Living room (small space)








Bedroom (small space)



Kitchen (small space)





So, inilah pilihan hati aku... untuk ruang yg kecik 
sesimple yang mungkin tapi masih ade kreatifnye di situ(!)



In shaa Allah....




P/s : Angan-angan, sebagai bahan rujukan...rasenye sesuai la untuk apartment kecik kami tu.. Syukur, Alhamdulillah... Thanks cik google pinjamkan gambar...

Wednesday, 14 August 2013

Aidilfitri 2013...

Assalamua'laikum.... 

Rasenya tak terlewat lagik untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya, Mohon Maaf Zahir & Jiwa kepada semua kenalan...kemungkinan kasar bahasanye, telanjur katenye, teperli katenye..semua ter..ter..ter lah... mohon maaf ye korang...

Aku juga memaafkan segala kesilapan kamu semua..walaupon sedar mahupun tidak..walaupon kenal atau tak...kita manusia memang tidak lari dari buat kesilapan tapi tak terlambat jg untuk  kite terus ushe berbuat sesuatu yang baikkan...aku mohon maaf dari segala segi/aspek... halalkan makan minum aku, suami serta kaum keluargaKu bagi kengkawan yang kenal rapat dengan aku...

Raya jemput la datang rumah... (",)

 Raya kali ni pon masih berdua, terima kasih mak abah masih punya kesempatan beraya bersama...










P/s : Sebenarnye banyak lagik gamba, tapi malas nk upload..sile layari fesbuk & stegrem ...