B

Nuffnang

Thursday, 16 February 2012

Human being...

Assalam k0rang semua...
berkenaan tajuk kat atas nu, macam2 yang kite boley tafsirkan..paras rupe, identiti, dan seangkatan dengan mereka2...hehehe...sebenarnye dah xde mende n modal nk cite ape tu yang cerita mende ni...huahuahua~!!


˚ ˚ღ awak sangat cantik & awak juga baik hati ---> Alhamdulillah, sebab awak menggunakan kurniaan Allah itu dengan sebaik mungkin...so, saya no komen (^^) sbb awak mmg baik...


˚ ˚awak cantik sangat & hati awak pun busuk sangat ---> sayang sangat sebab awak xmenggunakan sebaik mungkin kurniaan yang Allah berikan pada awak... ingatlah kite hamba Allah, Dia yang mencipta kita dan jangan lah terlampau riak n sombong sebab awak sangat cantik...cepat2 lah sedar n bersyukur sebelum Allah menarik semuanya yang hanya dipinjamkan pada awak itu...ingat "sekarang ALLAH bayar cash"...


˚ ˚ღ awak xcantik tapi hati awak bersih, baik, mulia ---> alhamdulillah.... xpe, paras rupe itu yg kedua, yg pasti hati awak bersih & cantik. Dari dalam itulah yang membuatkan awak nampak cantik sangat....bersyukur dengan ape yang Allah kurniakan ...alhamdulillah...


˚ ˚ღ awak tak cantik & hati awak jugak bus0k ---> astaghfirullah.............Allah telah mencipta hambaNya sebaik-baik mungkin, gune lah pemberian n hargailah segala yang awak ada tu....jangan la memburukkan keadaan lagi.... contoh ayat pasar :" dah la xcantik, perangai pun burok lagi lah bertambah buruk  ko ni " renung2kan dan selamat beramal... (^_^) 


::bagi saya ALLAH telah mencipta hambaNya(kita) sebaik yang mungkin, ALLAH Maha Mengetahui, ALLAH dah aturkan semuanya dan ALLAH tahu ape yang terbaik untuk kite, terimalah dengan redha jalan yang sudah diatur itu, Wallahhualam......::




P/S :  "YaALLAH, Kau lindungilah, mataku dari melihat perkare yang tidak baik, Kau lindungilah mulutku daripada menyebut @ bercakap perkare2 yang tidak baik, Kau lindungilah telingaku dari mendengar benda2 yang tidak sepatutnya, kau lindungilah tubuhku daripada semua perkare2 yang tidak baik YaALLAH...aku hambaMu yang lemah dan tidak lari dari membuat kesilapan YaALLAH...Kau ampunkanlah segala dosa kedua ibu bapaku, suamiku, adik beradikku, kaum keluargaku serta hambaMu ini...amin, amin, amin yarabbala'laminnnnn......."