B

Nuffnang

Thursday, 16 August 2012

Ramadhan + Syawal 2012...

Assalam semua....
selamat pagi bg yg bukan beragama Islam....
Peace U.... hehehehe...

hermmmmphhh...mcm sedih je ramadhan dh nk meninggalkan kite..rase tak puas sgt2....rs mcm baru je berpuase...ni dh nk syawal..tinggal beberape hari je lagi ni...harap sgt umur panjang moge kite semua akn bertemu Ramadhan lagi...InsyaAllah....


hermphh..macam mne korangnye persiapan ?? dah siap ke masih mencarik2...hehehe..Alhamdulillah, I dah siap semua..siap dah pack baju semalam..sebab Esok pagi pas sahur dh nk gerak balik ke Pahang... tema tahun ni Royal blue...Alhamdulillah ..ape yg di hajati sume dapat...syukur alhamdulillah.....


Di atas kesempatan ini, I & Sunshine ingin memohon maaf dari ujung rambut hingga ke ujung jari kaki... seandainye kami ade bt salah pade korang semua....tersalah ckp..tersalah perbuatan dan seangkatan..kosong - kosong ye sedare seagama.... bagi yg memandu untuk pulang ke kampung halaman, selamat sampai..berhati-hatilah semase memandu ok....







 Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin ….
✿ Ikhlas Dari Kami Sekeluarga
[Aisam & Samsi Anuar]




P/s : Moge kebahagian keluarga kami ini akan kekal hingga ke Jannah..amin....sape nk angpau dtg umah ok.. hehehe"