B

Nuffnang

Wednesday, 18 January 2012

Dear nose...

Assalam... Dear nose,

im sorry my cute jambu nose.. hak, hak, hak....bukan sengaje aku menonyoh2..menenyeh2...tp terpakse.. si tangan pun cube untuk tidak menuju pade kamu..tp situ jugak haluannye..xde highway dah..huhuhu..alm0st sek0tak tisu sudah selesai digunakan...oo0oowwhhh tiiiiiidaaakkkkk~!! pape pun terima kasih atas jase kamu wahai tisu...walaupun kamu sangat lah nipis tapi ianye sangat membantu okeyhhh....

uwaaaaa, dah tak tahan..mate berair, tekak perit, kepale sudaa sakit..iduuuuuuuuunggggggg pediiiiihhhhhh!! Dearest flu please lah...teruskan perjalanan anda..mase persinggahan dah lame sangat ni...go to the next stati0n yaw"!!




To : Boss esok saye MC...tq boss...sekian~!!



#hidungsayadahmacamjambuairkalemerah,bukanpinklagi....


hello~!! mane mungkin i buh picture hidung kembang i yang kale merah tu okeyh... LOL~!!







P/s: Ubat please come to me. Mcm ubat ada kaki la pulak...

Tuesday, 10 January 2012

Welcome 2012...

Assalam guys...
arini ari selase..tp ni nk cite pasal semalam...ape? mls nk bace? xpe...pd org2 yg sudi tu terus..terima kasih sbb sudi ye menjengah2 blog ahkak... >_< ...


Sukacita dimaklumkan bahawa Siti Baidura Binti Samsi Anuar telah mengikuti dengan jayanya Kursus Induksi Modul Umum..Keputusannye "LULUS" ...alhamdulillah...~!! haaa...xsia2 temah oii ahkak tinggalkan laki ahkak 2mggu...lulus juga akhirnya..Syukran Jazilan....kalau xlulus,,,adoyaii...kompom ahkak kene g semula..adoyaiiinye pun..xsanggup ahkaknye pun..Alhamdulillah...exam JKR [2] dah lepas, JPA [1] lepas & Induksi [1] pun lepas..syukur sangat..Terima Kasih Allah!! semuanye dengan sekali ambil je..klu dgr cite kawan2 takot sbb ade yg amik 3-4 kali..mcm susah sgt2..tp aku bersyukur.... sekarg tunggu surat sah jawatan pulak...hoyeaahhh~!!

u kn0w what...hermphhh~!!!... i Really2 ♥ PinK!!!!
semalam mulakan kerja dengan cerianye...pkai pun kale yg ceria la kan...sedia maklum..sume org tau i suke kale pink... kawn2 kat perlis, kwn2 kat sini sume tau.. 




haaaa...taaaadaaaa....Mrs. Aisam mmg suke PINK...
nak kongsi satu rahsia [dulu before kahwin Sunshine sgtlah risau okeyh...dia takot aku hias umah ..sume lah dlm umah kale pink..kahkahkah!] tp tidak..









P/s : Selamat bekerja semua...