B

Nuffnang

Wednesday, 18 January 2012

Dear nose...

Assalam... Dear nose,

im sorry my cute jambu nose.. hak, hak, hak....bukan sengaje aku menonyoh2..menenyeh2...tp terpakse.. si tangan pun cube untuk tidak menuju pade kamu..tp situ jugak haluannye..xde highway dah..huhuhu..alm0st sek0tak tisu sudah selesai digunakan...oo0oowwhhh tiiiiiidaaakkkkk~!! pape pun terima kasih atas jase kamu wahai tisu...walaupun kamu sangat lah nipis tapi ianye sangat membantu okeyhhh....

uwaaaaa, dah tak tahan..mate berair, tekak perit, kepale sudaa sakit..iduuuuuuuuunggggggg pediiiiihhhhhh!! Dearest flu please lah...teruskan perjalanan anda..mase persinggahan dah lame sangat ni...go to the next stati0n yaw"!!




To : Boss esok saye MC...tq boss...sekian~!!



#hidungsayadahmacamjambuairkalemerah,bukanpinklagi....


hello~!! mane mungkin i buh picture hidung kembang i yang kale merah tu okeyh... LOL~!!







P/s: Ubat please come to me. Mcm ubat ada kaki la pulak...

No comments:

Post a Comment