B

Nuffnang

Wednesday, 27 June 2012

Happy 3rd Anniversary, candle light dinner at home...

Assalam & Hye my beloved frens out there...
semalam buat kejutan untuk Sunshine.....
....and Im so excited ok...

26 June 2009 > 26 June 2012

#WordlessWednesday ....


Selamat Ulang Tahun Yang Ke-3
Sunshine …




Selamat ulang tahun yang ke-3 abang
Semoge hubungan kite akan berkekalan
Hingga ke hujung nyawa & ke Jannah..
InsyaAllah.amin
Semoga kite juga akan dikurniakan
Anak-anak yang sihat sempurna untuk
Kite didik mereka ke jalan Allah
InsyaAllahamin
























o0owhhh no0ooo....nehiii....sorry Sunshine I Sexy yaw...
sbb excited beno nk makan...
gamba I?? owh nooo...kang U ols tekejut plaks tengok gamb0 I ols kan ...kan...kan... 
LOL~"!!!















P/s : I will always ♥ U My Sayang.....Love U more~"!! moge hubungan kite akan berkekalan bahagia, ceria, saling hormat menghormati, sayang menyayangi, cinta menyintai antara satu same lain hingga ke Jannah..amin...Semoga Allah permudahkan & lancarkan segala Urusan & Doa kite...amin yarabbala'lamin....

Monday, 11 June 2012

Bulan jun sudah...

Assalam guys..
oh my june..oh my june..
pejam celik, pejam celik
June sudaaaaaa....o0oh nooo...

Tetibe risau..pikir nak buat ape..
hermphh...mesti korang tertanye ape la si cherry ni pikirkan..
k0rang, this month ulang tahun perkahwinan i la u all....
" 26-06-09" kejap je dh 3tahun pon..
selepas penat memikir akhirnye....
tahun ni nk masak yg spesel sikit untuk buah ♥ i tu la...
so, i xstanby hadiah untuk tahun ni, sbb dah xto nk bg ape..
last year jam...baju?? seluar? spenda!?? hakhakhak...
itu semua dh biase bagi la...xmo la..

so tahun ni ..jom tengok gamba..ini lah yg bakal i hasilkan..
Insya'Allah, kalau panjang umur & ade rezeki....


banyak gilerkan ..hakhakhak...
konon-2 nk candle light dinner u olss... hehehe


tapi inilah menunye...
**rainbow cake tu tak pasti lg..rse mcm xbuat kot (mixer rosak) sedih...


ape agaknye yg akan terhasilkan...


yeayyy 40% ...


tadaa.....pop-up love , love, love gitu u...


hard cover card...


hoyeeeahhh"!!! dah siap pon..yg ni bahagian luar..
dan yg kat bawah ni bahagian dalam..
Pop-up Card u all tahun ni..spesel tak??











P/s : Xsabar nk masak n bt kejutan ni untuk Sunshine♥ ..semoge segalenye berjalan lancar..
next...nk buat banner plak..fuhh~!! banyak bende lg nk kene buat..tinggal bape hari je ni... ^_^

Friday, 1 June 2012

Allah sayang sebab tu DIA uji...



Assalam & selamat pagi jumaat semua [penghulu segala hari].....
Alhamdulillah Allah masih bagi pinjam nikmat dunia kpd aku...

Sape tahu disebalik wajah ceria aku ni ada pelbagai dugaan ujian cabaran yang mungkin tidak putus2.. tapi kite semua perlu harungi, janganlah cepat melatah, malah kite patut bersyukur dengan ujian yang dtg bertimpa-2 itu, kerana Allah SWT tidak akan uji pada hamba yang Dia tak sayang... Pada k0rang yang kat luar sane fikirlah, kite semua ade masalah yg tersendiri, mungkin ade orang kat luar sane diduga lg hebat dari dugaan n ujian yang Allah turunkan pade korang saat / ketika ini...

Janganlah kite fikir, Allah turunkn bale pade kite, cube fikir yg lebih positif..ianye adalah dugaaan..Sebenarnya, Allah nk kite ni lebih rapat dengan dia, Allah nk kite tahu yang dia sayangkn kite.. bukan itu saje, malah dari setiap ujian yang diberikan ada nikmat utk setiap hambaNya ini. Dari ujian inilah kite belajar ape itu SABAR, lebih mengenali diri kite sendiri, lebih yakin dan berfikiran positif, lebih tenang n terase indah nikmat yang pernah n akan diberikan oleh-Nya...InsyaAllah....

♥ Subhanallah....
♥ Alhamdulillah..
♥ Allahuakhbar...













P/s : Ya Allah, aku tidak layak ke SYURGAMU, namun aku juga takut akan NERAKAMU....
[**entri ni juge untuk motivate diri aku sendiri...]