B

Nuffnang

Monday, 11 June 2012

Bulan jun sudah...

Assalam guys..
oh my june..oh my june..
pejam celik, pejam celik
June sudaaaaaa....o0oh nooo...

Tetibe risau..pikir nak buat ape..
hermphh...mesti korang tertanye ape la si cherry ni pikirkan..
k0rang, this month ulang tahun perkahwinan i la u all....
" 26-06-09" kejap je dh 3tahun pon..
selepas penat memikir akhirnye....
tahun ni nk masak yg spesel sikit untuk buah ♥ i tu la...
so, i xstanby hadiah untuk tahun ni, sbb dah xto nk bg ape..
last year jam...baju?? seluar? spenda!?? hakhakhak...
itu semua dh biase bagi la...xmo la..

so tahun ni ..jom tengok gamba..ini lah yg bakal i hasilkan..
Insya'Allah, kalau panjang umur & ade rezeki....


banyak gilerkan ..hakhakhak...
konon-2 nk candle light dinner u olss... hehehe


tapi inilah menunye...
**rainbow cake tu tak pasti lg..rse mcm xbuat kot (mixer rosak) sedih...


ape agaknye yg akan terhasilkan...


yeayyy 40% ...


tadaa.....pop-up love , love, love gitu u...


hard cover card...


hoyeeeahhh"!!! dah siap pon..yg ni bahagian luar..
dan yg kat bawah ni bahagian dalam..
Pop-up Card u all tahun ni..spesel tak??











P/s : Xsabar nk masak n bt kejutan ni untuk Sunshine♥ ..semoge segalenye berjalan lancar..
next...nk buat banner plak..fuhh~!! banyak bende lg nk kene buat..tinggal bape hari je ni... ^_^

2 comments:

  1. salam..

    bai,k.af xpasti betul@ tak..tp hallelujaahhh tu perkataan utk agama kristian sebut mcm kita dok sebut alhamdulillah,ya Allah...macam tu la.cuba bai check apa makna dia.

    ReplyDelete
  2. yeke....o0ops...seramnye....kite dok pikir..mcma biase je..sbb bai kan memg sebut tu..halalo0oya...ni pon same maksud erk kak..af...?? eh, pape pon terima kasih sesangat kak af....kompom bai xmo sebut dah pasni..yabedabedo0o je lah..hehe..thanks seklai lg kak...inilah gunenye kenalan..Alhamdulillah..ade org yg tegur n mengingatkn...

    ReplyDelete