Daisypath Friendship tickers

Nuffnang

Wednesday 15 June 2011

Tidak serik meminta pada-NYA...


Assalam & salam sejahtera semua...
Alhamdulillah yaAllah..kerna masih memberi peluang kpd kami...semalam aku bt checkup selps 2 bulan aku jlnkan pembedahan kecil utk kandungan luar rahim aku...alhamdulillah sumenye baik..aku sgt beryukur selpas mendgar kate2 doktor semalam " ok la sumenye ok, bagus..lepas ni awk dh boleh berkeluarge kembali.." aku terpinge2 dan terus menadah tgan dan mngucapkan alhamdulillah....maknenye aku tdak perlu tgu selama 2 tahun...alhamdulillah ...syukran2....doktor tekejut bile aku bg tau before doc yg jage aku kat ward gtau 2 tahun kene rehat sblm aku nk mengandung semula..terus dok tadi ckp doktor tu salah..dia bg info yg salah...mcm kes kamu ni xperlu tgu 2 tahun... dengan senyum lebo tanpe segan silu aku terus horeyy depan doc tu..aku jugak xperlu mkn pil perancang lagi..yeahhh!! no more dizzy...alhamdulillah..YaAllah moge selepas ini segalenye akan berjlan dengan lebih lancar n sempurna hendaknye..amin...pada Engkau tempat ku mengadu n meminta yaAllah...amin yarabbalalamin...kau permudahkanlah segala urusanku yaAllah....semoge Kau dapat kurniakan aku & suami anak yg sehat n sempurna utk kami mendidik ke jln Mu yaAllah..amin.... Rezeki dari Allah tiada siapa dpt menjangka...







P/s: Jangan pernah mengalah dan putus berdoa kepada-NYA, Allah Maha Mengetahui..

No comments:

Post a Comment