B

Nuffnang

Wednesday, 20 August 2014

Aidilfitri 2014 kami...

Assalamu'alaikum....
Pagi korang....

Arini 24 Syawal, so sempat lagi aku nak ucapkan selamat hari raya kat korang semua.. Di atas kesempatan ini jugak, aku ingin memohon kemaafan kepada korang semua yang mengenali diri aku mahupun kenal secara tebal atau pon nenipis saje.. hahahaha... Maaf ye korang semua... Biasela manusia ni terkadang kite terlampau banyak bercakap serta tidak sedar ape yang diungkapkan... So, aku bagi pihak suami dan semua keluarga aku ingin memohon kemaafan kepada kalian semua....

Selamat Hari Raya Aidilfitri Semua"!




Alhamdulillah.. semoga tahun-tahun akan datang bahagia macam ni jugak.. amin... Walaupun ade sedikit hal yang mengguris hati dan berlaku pade diri sayang dan ianya bukan berpunca dari abang, sayang redha dengan semuanya... ini bahagian sayang... Alhamdulilllah... Thanks sebab sentiase disisi sayang...







P/s : Psssttt.... sedar tak sedar tahun ke enam sudah kite beraye sebagai suami isteri kan abangkan... 

No comments:

Post a Comment