Daisypath Friendship tickers

Nuffnang

Wednesday 23 March 2011

Rezeki yang dinanti-nanti bagi setiap pasangan...

Assalam...
Alhamdulillah......syukran2...hampir 2 thun kami menuggu kehadiran nye.. "our little angel" ..alhamdulillah....YaAllah kau permudahkanlah segala urusanKu amin...kmi sgt teruje...aku n hubby terkedu n menitik air mate...mcm xpercaye...akhirnye....alhamdulillah....syukur sgt2....pd 21 March 2011 kami ke hospital mentakab n doktor telah sahkan yang aku dh preggy 8mgu 5hari...alhamdulillah...



ari ahad ritu jam 9:30 a.m aku ade test sdrik..tp tgok la kalenyew...agak pudar n tidak meyakinkan aku...so aku n hubby ????? jd tande tanye...at 1st maya kate xde...mms ke biras ..pita, dia kate ade,,,baru nk jd...tp aku n hubby masih ragu2....so keesokan harinye...jeng, jeng, jeng...







aku : cik sy nk buat pregnant test...

pem. makmal : sila ambil air kencing...
aku : ni ye cik...nak letak mn ye?
pem. makmal : ok, ltak kat situ...
aku : ok..(balik ke tmpt duduk n tgu result)
pem. makmal : (tengok test , tgok aku sambil senyum2 kambing..)
aku : senyum (ngape budak ni ade yg xkene ke kat aku??)
pem. makmal : *masih bt aksi yg same...
aku : +ve ke dik?? 
pem. makmal : senyum...
aku : +ve ke dik...2 tahun sy tgu....
pem. makmal : +ve sambil senyum2...
aku & hubby : alhamdulillah.....menitik air mate n terkedu...



alhamdulillah....kami syukur kepada Mu yaAllah...



alhamdulillah aku xde alahan mcm muntah2 or loye or pening2,,,tapi..aku mengalami sakit gigi yg kritikal!!! arghhhh...tu je yg mampu di mkn...alhamdulillah masih boley mkn dr x kan...coming so0n xtau la pulak..kot2 ade alhan lain...ngidam pun xde lg...arap2 x la mintak bebukan yek..hehehe...akn ku lalui sume ini...sume utk kamu "AnakKu".... ^_^





P/s: Bukan rezeki kami, Allah Maha Mengetahui...

No comments:

Post a Comment