Daisypath Friendship tickers

Nuffnang

Thursday 24 March 2011

Dugaan kecil buat aku dan suami...

YaAllah, hnya dgnMu tmpt ku mengadu & bermohon pertolongan....YaAllah, Kau selamtkanlah kandunganku..jauhkanlah kami dr segala malapetaka, bencana n bahaya YaAllah....sape tak sedih mendengar berite semalam....amat2 sedih, tapi aku harus kuat menempuh segalenye...aku ambik ini sbg ujian Allah kpd ku,,,aku tidk boleh puts ase n perlu kuatkn semnga...InsyaAllah...amin....Semalam aku bleeding tp xla byk..sikit jew...1st doktor scan...subhanallah.....keciknye kamu wahai anakku...aku sungguh seronok n terkedu melihat anak kecil yg baru berusia beberape minggu didlm rahimku...alhamdulillah.....slps itu, doktor bt satu lagi ujian yg menggunakan satu alat untuk melihat dlm "bunga" aku, mmg malu tp nk selmt mesti buat...dok ckp mmg ade drh tp pintu rahim tutup..alhamdulillah....pastu scan utk kali ke-2....time ni aku mmg sgt2 tekejut sbb baby dah xnmpk lg...slps selesai  dok ckp ade 3 kemungkinan...1 : mungkin terlalu kecik lg so mmg xley nmpk... 2 : mungkin ianye xmenjadi.... 3 : mungkin juge mengandung luar rahim... astaghfirullah.....YaAllah...kau kuatkan lah hati, jiwa, mental n segalenye utk hambamu ini......semoga semuanye akan selamat...6 april ini lah segale penentuannye....aku ade appointment kali ke-2...semoge sumenye selamat hendaknye...amin...yarabbala'lamin....



Moge kamu selamat wahai anakku..selamat dalam rahimku.. amin...mama akn selalu berdoa utk keselamatan kamu n juge mama...amin...





P/s : Sedih & bersabar...

No comments:

Post a Comment