Daisypath Friendship tickers

Nuffnang

Monday 18 April 2011

Date yang tidak akan pernah aku lupa [29 March 2011]...

Assalam...
Yaallah klu inilah dugaanMu kmi redha...28hb doktor pkar tlah sahkan yg aku ngandung luar rahim..so 29 aku akn di bedah..alhamulillah...aku slmt di bedah n mmg xdinafikan...sgt2 sedih....sape tak sedih ,,,hampir 2 thun kmi mnggu berite gembira ni at last....ini jdnyew...yaAllah, subhanallah, alhamdulillah.. allahuakbarr...tiada ape yg dpt aku katekn melainkan mengis...azabnye kne bedah...seksa... Alhamdulillah urusan berjalan lancar....


dah kne tahan wad...sok nk kne bedah dah T_T

hermphh...takot + nebes + sad + sgale2nye...

dah start bepuase....

Kasih mak..mak la yg jage aku kat spital sbb lelaki tdak di bnarkan..klu x sure hubby dh jge..hehehe..

hahahaha..plawat yg kehausan...

Mereka berebut katil apebile pesakit tdak di situ yek..hehehe...love them much!!

Doktor ckp kne tgu 2 thun baru boley pregnant balik, berisiko luar rahim lg... Allahuakbarr.... T_T ...yaAllah yaRahim, aku berdoa kpdMu mudahan ko berikanlah kmi peluang memiliki cahaya mata dr darah daging kami sdri... amin yarabbalalaminnn.... moge segalenye berjln lncar..amin....






P/s: Terukir senyuman dan eratnya hubungan walaupun diduga, Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment