Daisypath Friendship tickers

Nuffnang

Thursday 20 October 2016

Perkhidmatan untuk perisian AUTOCAD ...

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum...
Hai kawan-kawan alam maya, ape kabo kome?

Ni makcik nak buat iklan ni... meh le kome-kome weiii.... Aku nk buat part-time job ni haaa, nak nambah pendapatan dengan skill yang hado... 

Ni aku nak kabo, sesiape antare kome yang memerlukan khidmat dalam perisian autocad, aku ade khidmat tersebut, bayaran adalah mengikut drawing yang korang kehendaki. Jangan risau sebab harga kite boleh bincang ok. Ape sahaja yang korang perlu untuk menggunakan perisian autocad in shaa Allah aku boleh tolong. Tak kesah la samada korang student atau sebaliknya.

Aku kerja memang menggunakan perisian autocad dan aku banyak buat part sructure dalam bangunan, itu skop aku.. Tapi as long as korang nak suh buat part lain pon in shaa Allah, kite boleh berbincang ok. Haaaa macam mana nak hubungi aku? ok, korang boleh tinggalkan komen or sebarang pertanyaan di ruangan komen kat bawah atau korang juga boleh hubungi aku melalui Facebook aku, tu kat sebalah kanan korang tu, klik je, hehehehe... So korang leh la PM aku kat sane. 

Ini contoh drawing yang aku buat untuk rujukan korang. 








P/s: sekadar untuk menambah pendapatan, jangan sesegan untuk buat sebarang pertanyaan ye korang. Mane tau ade yang sudi menggunakan khidmat aku or nak hire aku. Part-time job.

No comments:

Post a Comment