B

Nuffnang

Wednesday, 29 May 2013

Jauh tapi dekat...

Assalamualaikum...

Sahabat aku jauh, tapi entah la..aku rase derang dekat aje..memandangkan sekarang zaman IT... semua kan kat hujung jari jemari kite yang runcing ni [ gelak sikit ] .  Sorang nun jauh kat utara.... Perlis... sorang lagi di Bandar Baharu, Kedah ... dan aku di sini kat Bangi, lepas ni Seremban [ in shaa Allah, kalau ade rezki dgn izin Allah ] ...So, kami memang duk jauh sangt..tapi kami tak pernah terputus hubungan persahabatn kami...kami bukan sahaja sahabat, malah kami dah macm adik beradik yang dah sedarah sedaging...

Alhamdulillah... Aku pohon padaMu Ya Allah.... Semoga persahabatan ini akan terus kekal sampa bil-bila... bukan hanya dengan mereka dan keluarga mereka, tetapi pada kawan-kawan aku yang lain jugak.... " Bukan senang nak carik kawan yang sanggup susah senang bersama" memasing merempat negeri orang..kmi belajar hidup sendiri, dari situ kenal yang mane kawan yg mane lawan...

Kami juga dah tak kesah ... takat nak amik hati dengan ayat-ayat pedih tu memang dah lali.. tak amik port langsung...sebab walaupon mulut kami laser, celupa, biadap...itu antara kami-kami sahaja..kami-kami sahaja yang memahami...kami-kami yang senget... [ gelak jahat ] . dengan perhubungan sahabat yg akrab ini membuatkan aku rase kami Jauh tapi Dekat...



kami happy bersame...takat nak tido kui 4pagi, walhal baru sampai dr KL>Perlis... 
memang No Problem punyo....xtido pon ok janji sembang tanpe henti...tarik napag pon kekejap je.. wakakakaka... [ senyum sambil angkat kening ]

 Zue sila buat KEEK dengan segera...aku rindu aku tengok keek kome...




P/s : Resepi kami... tak amik hati sangat kalau bergaduh tu... jangan nak amik port sangat...tengah bengang memang le sume perkataan nak kuakan...haaa, lagi satu tak payah nak pepoyo sangat..kami ni low pro. je... cheeeewwwaaaaaaaaahhhhhhhh"!

4 comments:

  1. hehehe...friendship yg sgt unik bagi aku...tgu aku kawen ye..nnt kte g bercuti berenam :)

    ReplyDelete
  2. Salam bai..terbaik la bai.. cantik blog ko ni...

    ReplyDelete
  3. Zue : Semestinye... jadikn ia satu kenyataan"!!!!! cant wait... YaAllah kau maha segalanye..kau permudahkan segala urusan sahabat aku ni utk mendirikan masjid dan meramaikan umat Nabi Muhammad s.a.w .....

    ReplyDelete
  4. Pejai : ko ni ado2 jo..mane de..biase je wei... ko mcm xkenal aku..aku gile pink, tetibe tukar hijau kan...saje nk kasi mate aku segar"!

    ReplyDelete