Daisypath Friendship tickers

Nuffnang

Tuesday 13 December 2022

#shamandbaiprettyfunride ...

 Assalamualaikum & hai semua...

Tahun 2022 sikit je lagi nak tinggalkan kite, punyelah lame aku tak update weh, ish,ish, iiissshhh.... Tergerak hati nak buka blog ni harini. So, aku tak nak tahun 2022 aku lompong, at least ade la satu post, pon jadilahkan.. hahahaha!

Last year suami hadiahkan aku basikal patah (folding bike) sebagai hadiah hari lahir. So, ini adalah aktiviti outdoor pertama kami sepanjang hampir 14 tahun berkahwin since suamiku (PapaLong) tidak berapa gemar dengan aktiviti luar. Mungkin dia tengok isterinya (MamaLong) selalu share cerita dengan penuh semangat akhirnya, dia pun belikan sebagai hadiah juga dibeli untuk diri sendiri. Maka, kami bolehlah beraktiviti bersama-sama. Alhamdulillah & thanks PapaLong sebab jadikan angan-anganku ini nyata.



So, inilah dia sedikit gambar basikal lipat kami yang aku boleh kongsikan pada kalian.


Kimchi & Oki pun excited juga, memasing ambil bau, haha...


Kayuhan leha-leha kat kampung, lalu tepi sungai Pahang...



P/s: Buat masa ni kami dah kayuh di Kuala Lumpur, Putrajaya, Selangor & Pahang. Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment